Om os

Vi er jeres rådgiver, konsulent, mægler, kontakt og support til messe branchen.

Vi formidler/hjælper jer med at få bedre messestande ved gode leverandører.

Vi hjælper eller laver komplet brief for jer hvor alle detaljer er husket.

Vi indhenter tegninger, tilbud og holder opfølgende møder.

Vi sørger for at jeres oplevelse, værdi og rette fokus forøges på jeres messestande.

Vi sikrer at I får mest muligt for jeres budgetter, sparer penge og modtager færre uventede regninger.

Hvorfor starte EXPOADVISOR

Der bliver investeret rigtig mange penge på messestande, og det har altid været med en undren og mange spørgsmål, at jeg har set alle disse store investeringer rundt i verden.

Mange penge bliver brugt, men langt fra altid hvor de kunne gøre bedst gavn.

Ofte skyldes det:

  • Man får ikke sat sig de rigtige mål for messen
  • Man får ikke stillet sig selv de rigtige spørgsmål fra starten
  • Man får investeret i noget, der faktisk ikke tilfører standen værdi
  • Man glemmer eller er uvidende om alle de ”skjulte” omkostninger
  • Man får ikke output fra messen fulgt til dørs efter messen

Værdiløse investeringer til messestande:
Netop her er der rigtig mange penge at hente, ved at gennemtænke det og have en partner som stiller jer de rigtige spørgsmål, det gør leverandørerne sjældent, da det hele jo er mersalg og penge i lommen.

Mange af jer vil sikkert også nikke genkendende til, at i ikke føler i får den service, opmærksomhed som i burde og får uventede regninger. Dette kan skyldes at leverandøren ikke har forstået budskabet, at I eller de ikke er ordentlig forberedt, at de ikke er kompetente og mht. til regningerne er det desværre for sjældent at leverandørerne oplyser på forhånd hvilke ekstra regninger de godt ved er i vente, samt ikke oplysninger ordentligt om regninger der kommer fra 3. part.

Min vision er at ændre dette, se hver en krone blive brugt med omtanke, fjerne unødige/værdiløse omkostninger, samtidig højne værdien på messen og udbyttet efter messen.

Mere om mig

Jeg har gennem et halvt arbejdsliv opbygget og arbejdet mig til en masse viden og ekspertise om messestande og alt hvad dertil hører. Jeg har bl.a.:

  • bygget stande i hele verden
  • designet stande
  • solgt alle slags stande
  • planlagt og koordineret masser af messestande
  • været chef for en messeafdeling og en installationsafdeling indenfor LED skærme
  • lavet tilbud og indhentet priser fra alle slags underleverandører
  • lavet tekniske bestillinger
  • bestilt arbejdskraft, fragt, lifte, trucks, hoteller, fly, færge, etc. rundt i verden
  • været koordinator på mange andre store projekter, events og udstillinger

Jeg har tidligere i 4 år haft det daglige ansvar for en AV-udlejning, med salg/udlejning til de fleste danske messeleverandører og har været i bestyrelsen i EVEX (den sammenslutning der findes for messefirmaerne og nogle af underleverandørerne).

Jeg har også handlet direkte med mange af underleverandørerne til messebranchen såsom fragt, print, bannere, inventar, opfindere, specialister osv.
Igennem ovenstående og mange år, har mit netværk, erfaring, indsigt og viden i branchen vokset sig kæmpe stort.
Samtidig er jeg så privilegeret at jeg har en fantastisk positiv opbakning i hele branchen.

Så her er vi din EXPOADVISOR, den eneste forbindelse du behøver til branchen og vi er uafhængige!!
Derfor kan vi love at du bliver endnu bedre med os og at du kun kan profitere på at træffe de rigtige valg med os ved din side.

Kontakt os gerne for en uforpligtende snak

Vi indsamler dine oplysninger for at kunne personalisere og give dig en bedre oplevelse på EXPOADVISORs website. Når du indsender dine kontaktoplysninger, accepterer du, at vi markedsfører EXPOADVISOR til dig samt kontakter dig, hvis vi har værdifuld information at dele med dig. Vi sender dig aldrig noget fra en tredjepartsleverandør. Dine oplysninger er sikre hos os, og du kan når som helst trække dit samtykke tilbage. Vær ikke bekymret for, at vi spammer dig - vi behandler alle oplysninger med største omhu som beskrevet i vores privatlivspolitik.